הצטרפו לאיגרת השבועית

החלום הוא שיר לירי שכתבה אותו הנפש. החלום שואף להשיב את האיזון הנפשי. בתיאטרון החדר אנו עובדים גם עם חלומות ככלי ליצירה.


(לפני יומיים, ביום ג', 28.12.2010, ציינה הכנסת את יום זכויות בעלי החיים)

"העמותות למען בעלי החיים מדווחות על עלייה מתמדת במספר ההתעללויות. לרגל יום זכויות בעלי החיים בכנסת, תקיים הבוקר ועדת החינוך דיון מיוחד בעניין התעללות בבעלי חיים. עמותת "תנו לַחיות לִחיות" תציג לוועדה דו"ח המציג תמונה קשה לגבי מצבם של חתולי הרחוב בישראל. מחברי הדו"ח מעריכים כי בישראל יש כשני מיליון חתולי רחוב, לעומת כ-300 אלף חתוליים ביתיים בלבד. על פי הדו"ח, שניים מכל שלושה חתולי רחוב מתים לפני הגיעם לגיל שנתיים, לעומת חתולי בית שחיים בממוצע 15 שנים.

"נתונים עגומים על הענישה נגד מתעללים בבעלי חיים: כ-10% בלבד מהתלונות במשטרה על מקרי התעללויות מסתיימות בכתב אישום. מנתוני המשטרה עולה כי ישנה ירידה במספר התלונות על התאכזרות לחיות, אולם ההערכה היא כי מקרים רבים אינם מדווחים.
"בשנה החולפת התקבלו במשטרה כ-270 תלונות על התעללות ובעקבותיהן הוגשו עד כה 26 כתבי אישום. בשנים האחרונות הסתיימו בהרשעה רוב המשפטים של הנאשמים בהתעללות בבעלי חיים. על אף שחוק צער בעלי חיים קובע עונש מרבי של שלוש שנות מאסר בפועל על התעללות, גוזרים לרוב בתי המשפט על המתעללים מאסר על תנאי או עבודות שירות וקנסות כספיים..."

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1206357.html


למה אתם עושים לנו את זה?

לאיגרת השבועית של 2010 . 12 . 30