פתאום
אחר-הצהריים
קרס העץ מול חלוני
והתמוטט.
מה לי
ולשברו של העץ מול חלוני.
מה לי
ולגל הענפים השבורים
הרוחש ומתרחש
בחצר הפנימית של נפשי.
(שמחת הקיקיון, הוצאת ירון גולן, 1999)
מתי הוא הזמן הנכון ביותר ליצירה? בהנחה שאין אנו שרויים במצב של התנגדות, עכשיו הוא הזמן. |
פתאום אחר-הצהריים קרס העץ מול חלוני והתמוטט. מה לי ולשברו של העץ מול חלוני. מה לי ולגל הענפים השבורים הרוחש ומתרחש בחצר הפנימית של נפשי. (שמחת הקיקיון, הוצאת ירון גולן, 1999) |
© 2024 אמיר אוריין תיאטרון החדר | בית | | | אודות | | | לימודים בחדר | | | הצגות ואירועים | | | מולטי מדיה | | | קשר אישי | | | שיטת אוריין | | | חדש | | | מפת האתר |