הצטרפו לאיגרת השבועית

"שיטת אוריין היא צעד קדימה בהתפתחות התיאטרון. זו חוויה בלתי רגילה! (פרופ' אואן שפירו, אוניברסיטת סירקוז, ארה"ב)


שוקו

את הקטע הבא קיבלתי מויקטוריה לונט לוי. הוא הכניס אותי למצב של עצב קיומי.
אני מבקש לחלוק עמכם עצב זה:

------------------------ 

תזכורת

20.09.2011

קיבלתי מכתב מהמחלקה הווטרינרית של העירייה. הוא עורר אצלי את הגעגועים לשוקו, שנפטר לפני שנה וחצי. שוקו, כלבנו האהוב, שהיה אתנו חמש עשרה שנים ומילא את ביתנו בשלוותו ובאהבתו.

 

הזיכרונות הנעימים משוקו הם שונים מהזיכרונות שיש לי מהאנשים היקרים שנעלמו מחיי. אתו היו רק מבטים, ליטופים ומילים שנאמרו על ידי בלבד. היה לי ברור שהוא מסכים עם כל מה שאני אומרת, עם כל מה שאני עושה. חברות חד-צדדית. אכל כשמילאתי לו את הקערה, יצא החוצה בזמן שהיה לי נוח לטייל. הוא קיבל הכול בכניעה, ללא התנגדות. לא היו בינינו ויכוחים. לא היו שיחות נפש. הוא לא השאיר מאחוריו דבר, לא משפט חכם שאוכל להעביר הלאה, לא מילת אהבה שתישאר חרוטה בליבי לנצח. הוא נעלם כפי שהופיע, שקט וכנוע.

שוקו, כלב מסוג טרייר, זכר, צבע חום. נולד בשנת 1995, נשא עליו שבב מספר 376098100151785. אפשר היה לזהותו לפי השבב שהיה חבוי מתחת לעורו. לפי המכתב של הווטרינר הוא עדיין חי. שכחתי להודיע לרשויות שהוא הלך לעולמו. עתה עליי להודיע על פטירתו ולמחוק אותו מהרשימות. להניח לו להיעלם סופית.

 

נעלם השבב על עורו שהתפורר מזמן מתחת לאדמה, נעלם המספר, נעלם הריח הכבד שהיה ממלא את הבית, נעלמו הטפטופים על הרצפה. נותרו רק הזיכרונות. הזיכרון של מגע כף רגלו על רגלי כשהיה בא לבקש ליטוף על ראשו.

באהבה מויקטוריה לונט לוי

------------------------ 

החרימו את אליפות אירופה בכדורגל!

העיתונות מדווחת ששלטונות אוקראינה שורפים ברחבי המדינה כלבים וחתולים בעודם חיים, במטרה "לנקות" את הרחובות לקראת אליפות אירופה בכדורגל. איגוד התאחדויות הכדורגל האירופאיות קרא לממשלת אוקראינה לחדול משיטות החיסול האכזריות, ללא הצלחה עד כה. רונית תירוש כותבת:

מי שמשמיד חיות, יתאכזר גם לבני אדם

הפרסומים על השמדת הכלבים והחתולים המשוטטים באוקראינה, כחלק מההכנות למשחקי יורו 2012, הדירו שינה מעיניי. מדובר בטבח חיות חסרות אונים מול רוע טהור ובורות עמוקה. להשמיד חיות רק כי זה הפתרון הזול הוא רעיון הפתרון הסופי לחיות המשוטטות. מי שמתאכזר לחלשים וחסרי מגן - סופו שיתאכזר גם לחזקים ולבני אדם.

ח"כ רונית תירוש, חדשות 2, 10/10/11 14:26

------------------------ 

לכל אוהבי החתולים!

אנחנו עוזבים דירה בתל-מונד, ומשאירים מאחורינו כ-15 (!) חתולים שמצאו משכן בגינתנו, הרבה מהם גורים, שמחפשים בית. עכשיו, כשזהבית לא תאכיל אותם כל בוקר. אז אוהבי החתולים, או כאלה שיש להם חברים אוהבי חתולים - הפיצו וצרו איתנו קשר! נדב: 052-856-9707, זהבית:  052-343-0280.

------------------------ 

שלכם באהבה
תיאודור

לאיגרת השבועית של 2011 . 10 . 27