הצטרפו לאיגרת השבועית

- האם זכור לך שקורצת מן החומר אשר ממנו עשויים כוכבים? - כן, אבל ברגע זה הבית הפוך וצריך להביא את הילד לגן ויש לי הופעה בערב והכביסה על החבל ויורד גשם.


--------------

שילה: זריחה חדשה

אז מה היה לנו השבוע.

רעידת אדמה מחרידה ביפן ואז צונמי ואז וולקנו מהר געש ואז ארבעה תחנות כוח שנבנו על קרקע רועדת מתפוצצות ואז הם על סף אפוקליפסה גרעינית ואז חיילי ארה"ב שהגיעו לעזרה נחשפים לקרינה ואז משפחה באיתמר נרצחת בסכין בידי פלסטיני ואז אמרו טבח ואז אמרו שחיטה וחיות ומפלצות אדם וכלבים שוטים ואז יש להכות בכל העוצמה בערבים ובעכברי השמאל סייעני הטרור והבוגדים שלא יישאר מהם זכר ואז הממשלה מחליטה להרחיב את הבנייה בשטחים ולשלוח מטוסים ולא להתנהג באיפוק כמו סמרטוטים ואז קדאפי בלוב ממשיך בחיסול המורדים ואז שוטר יורה בפניו של מפגין בבחריין ואז אמירויות שכנות שולחות לשם עוד שוטרים ועוד מתים ולקריאה בכנסת מגיע חוק הנכבה ואז ליברמן מגיב בביטול על איך שאנחנו לא עושים מספיק לקצור את גובה עשבי הטרור ואז יש עוד דם ואז הבורסות בפאניקה והקרינה ממשיכה... ואז... ואז...

כבר אמרו את זה לפני: "פגשתי בדרך את האויב והתברר שהוא זה בעצם אני".

האם מחר תעלה זריחה חדשה?

(שילה)

--------------

עיריית תל אביב נלחמת באמני הרחוב בתחומיה

כשרצתה המוזיקאית תמר קפסוטו למסד את פעילותה סירבה העירייה לתת לה רישיון. במועצת העיר דורשים לתמוך באמנים... מאת אילן ליאור (הארץ)

--------------

קרקס פלורנטין

עצומה - נפתחה בתאריך 25.2.2011

ב-7.4.11 אמור להיות מופעל צו ההריסה שהוציאה עיריית רמת השרון לאקדמיה היחידה בארץ לאומנויות הקרקס. צו ההריסה ניתן בשל עיוות ביורוקראטי: מבחינת מנהל מקרקעי ישראל פעולתו אינו תואמת את אופיו של בית הספר "הכפר הירוק" שבתחומו הוא פועל. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו בקריאה מהלב למנהל מקרקעי ישראל, להנהלת הכפר הירוק לוועדה המחוזית ולראש עיריית רמת השרון, יצחק רוכברגר להתעלות מעל כל הקשיים כדי להבטיח את המשך קיומו של הקרקס במתחם הכפר הירוק.

http://www.atzuma.co.il/florentinecircus2011

(קרקס פלורנטין)

--------------

מחאות ישראל כשלו

הסרט הפרו-פלסטיני מיראל יוקרן הערב (יום שני) במליאת עצרת האו"ם

"זהו סרט פוליטי בעליל וחד-צדדי, המקדם אג'נדה פלסטינית", אמר סגן ראש המשלחת הישראלית לאו"ם על הקרנת "מיראל" באולם המליאה.

מאת שלמה שמיר, ניו יורק, הארץ

הטריילר בפינה לשיפוטכם:






















--------------

הטלוויזיה החברתית

סרטונים ומבזקים: www.TV.social.org.il 

(אהוד שם טוב, 052.5433100)

-------------- -------------- --------------

הירקון 70

מהדורת חדשות שבועית: www.hayarkon70.org

(הירקון 70)

-------------- -------------- --------------

לאיגרת השבועית של 2011 . 3 . 17