הצטרפו לאיגרת השבועית

- האם זכור לך שקורצת מן החומר אשר ממנו עשויים כוכבים? - כן, אבל ברגע זה הבית הפוך וצריך להביא את הילד לגן ויש לי הופעה בערב והכביסה על החבל ויורד גשם.


- כלים לשנות את תפיסת הקורבן שבך

 

כשליהי הגיעה אלי לאימון טיפולי באמצעות אן אל פי, כלום לא העיד על העובדה שהיא חיה בעבר מסויט. המראה העדין שלה, השיער הארוך והמטופח, הסגנון החצי זרוק והמאוד נשי. התבוננות על חושית בליהי העלתה מיד לפני תמונה של יד כרותה, ידה השמאלית. המצב הרגשי הקשה שלה תורגם באורח פלא לתמונת זוועה.

 

כמתקשרת, הרואה בעיני רוחה כבר יש לי את "התמונות שלי". יש כבר סימבולים שמיד שולחים אלי אור אדום ומשמעות ותוכן. יד שמאל מלמדת אותי על הדחפים, החלק הנשי שבי, המיניות שבי, הקשר לילד שבתוכי, בניגוד לחלק הימני של הגוף שמסמל את הנורמות החברתיות, האמונות והמחשבות שיוצרות את ההתנהלות שלנו, יד שמאל היא התגלמות הרגש. ולא רק שהופיעה מול עיני תמונה של יד כרותה, ליד הכתף הופיעו סרטים אדומים כסרטים הנצמדים לתעודת הצטיינות וגם המילה קורבן. אבל רק בהתבוננות עמוקה יותר הופיעה מול עיני גם תמונה של מוצץ תקוע באזור הוואגינה שלה, ואז כבר התברר הקשר. ליהי הייתה קורבן כפעוטה לאונס של בן משפחה. התבוננות באיבר המין שלה העלתה מול עיני מראה של דג אילם....תחושה של מוות וויתור. דגל לבן התנוסס מתוך הוואגינה שלה.

 

אבל לא היכולת "לראות" את "התמונות" היא המסר אלא מקום הקורבן שהתחבב על ליהי, עד כמה שהצהרה זאת נשמעת בלתי הגיונית. ליהי כבר לא הייתה יכולה להתנהג אחרת. שוב ושוב היא שחזרה את התנהגות הקורבן והובילה את עצמה לסיטואציות משפילות ומתקיפות ביחסיה הזוגיים, בעבודה, בלימודים, סיטואציות שהוכיחו לה שוב ושוב שהמציאות מתקיפה ואונסת אותה בניגוד לרצונה.

 

השיקוף שלה כקורבן הציף אותה בבכי, בכי של הקלה והבנה של סיפור חייה. סוף סוף היא הבינה למה היא מגיעה להתנגשויות כל כך קשות שרומסות ותוקעות ולא מאפשרות לה לקיים זוגיות או יחסי עבודה הרמוניים או הדדיים.

 

היווה פתרון עוצמתי במיוחד עבורה. זוהי שיטת אימון יעילה, מהירה וממוקדת שיוצרת שינוי ארוך טווח. בניגוד לקואוצ'ינג שמתעסק עם "מה שיש", בעזרת אן.אל.פי. אפשר לאתר את שורשיה של בעיה, להשתחרר מפחדים, לטפל בתסמונות פוסט טראומתיות, לשנות הרגלים, להשתחרר מתלות, מדפוסים והתמכרויות. יתרונו הטיפולי של אן.אל.פי, בכך שהוא מאפשר לכל אדם להגיע לגמישות התנהגותית ומחשבתית, ובעקבות כך ליהנות מהגשמת מטרות ואיכות חיים טובה  ושלווה יותר.

 

אן אל פי או ניתוב לשוני פיזיולוגי ובקיצור, נל"פ לא מתעסק רק בקלקול אלא מאפשר תיקון רגשי על ידי שינוי זיכרון או שינוי היסטוריה, באופן שמשנה את הפרשנות לחוויה ברמה הכי עמוקה. וליהי של היום - כבר לא קורבן של אף אחד. במקום דגל לבן, פרח חמנייה ענק מציץ משיפולי הבטן ופתוח לתת ולקחת.

 

(יהודית קונפורטי –B. A  מאוניברסיטת תל אביב, מאמנת בכירה מוסמכת בתהליכי שינוי באמצעות NLP ודמיון מודרך בחסות אוניברסיטת חיפה, מאמנת מאמנים - ,Nlp trainers training מטעם International association of nlp – institution, סופרת ומחברת הספר "חזקה מברזל" למתמודדים עם שינוי בלתי צפוי בחיים. בעלת קליניקה פרטית בתל אביב. יועצת רוחנית ומאבחנת בתקשור, בעלת הצלחה רבה בטיפול בפחדים, טראומות, ליחסים זוגיים הרמוניים, חיזוק נוכחות וקבלה עצמית.

תלמידה בתיאטרון החדר)

לאיגרת השבועית של 2010 . 11 . 4