הצטרפו לאיגרת השבועית

הצלחה היא לא מה שאחרים אומרים עליך, אלא היא היכולת שלך להתמיד ביצירה מתוך אמונה בצדקת הדרך.


(מה באמת אתה רוצה?)

 

לאורך ההיסטוריה האנושית, סודות הגשמת מציאות הייתה נחלתם של אנשי רוח, מיסטיקנים ומרפאים. כיום, בעידן החדש, סודות ריפוי והגשמה הפכו נגישים ומוכרים לרבים. רובנו היום מודעים לכוח המחשבה בתהליכי יצירת מציאות. אנו ערים לכוחן של המילים להעצים, לבנות, או להרוס. יחד עם זה, למרות העובדה שאנו חושבים חיובי ומדברים את כוונותינו החיוביות, לא תמיד הן מתממשות הלכה למעשה.

 

ככלל, תהליכי ריפוי והגשמה מתבצעים במספר מישורים: המישור השכלי-מנטאלי, המישור הרגשי, המישור האנרגטי והמישור המטאפיסי. 

 

במאמר זה ובמאמרים הבאים אציג מפתחות להגשמת מציאות המתייחסים אל ההיבט המנטאלי. המישור המנטאלי כולל זיהוי, אבחון ומיקוד של מטרותינו, וכן הצפה של תהליכי חשיבה מעכבים והמרתם בתהליכי חשיבה מקדמים.  

 

הצעד הראשון בבואנו להגדיר מטרה להגשמה, הוא להעניק תשומת לב לשאלה: מה אנחנו רוצים להגשים?

 

בתשובה לשאלה זו יש באפשרותנו להתייחס להיבט הגשמי של המטרה או למהות שלה. שתי האפשרויות הן טובות ולגיטימיות. יחד עם זה, ההתבוננות בשתי האפשרויות מהווה הזדמנות נהדרת עבורנו לבחינה וחקירה עצמית: מה באמת את רוצה.

 

האם אני רוצה זוגיות, או יותר אהבה בחיי?

האם אני רוצה בית חדש, או לחיות במקום בו אני חשה בבית, בכל המובנים?

האם אני רוצה לרדת במשקל, או למעשה, הנושא הוא לקבל את הגוף שלי?

האם אני רוצה יותר לקוחות בעסק, או שאני רוצה לחוש מסופקת ממימוש הפוטנציאל שלי? 

כאשר אנו מגדירים את המטרה כמהות, אנו פותחים אפשרויות רבות ליצירה גשמית. אנו מאפשרים לחיים להביא לנו את המהות של הדברים בדרכים מגוונות ומפתיעות.

 

מקרה לדוגמא:

ב' הוא פנסיונר בעל מבנה גוף רחב מידות. כשפגשתי אותו הצהיר שלקראת השנה החדשה הוא רוצה לרכוש מכונית חדשה. בשל מידותיו, הוא כיוון למכונית מדגם מסוים, שהיה גדול ורחב. המכונית שכיוון אליה הייתה יקרה, מעבר ליכולותיו הכלכליות. כך ש ב' נותר במשך תקופה ארוכה ללא רכב.

שאלתי אותו מה המהות של הדבר שהוא מחפש. הוא השיב שהוא רוצה להרגיש שהוא יכול לנוע בקלות ממקום למקום ולבקר את חבריו, שכן הוא חי לבדו, ללא משפחה. שבועיים לאחר מכן, סיפר לי שהוא מצא מכונית קטנה, במסגרת התקציב שלו ולמרבה הפתעתו היא אפשרה ישיבה נוחה מול ההגה.

 

באהבה,

גילת

(גילת סגל, חברת קבוצת המנחים בתיאטרון החדר, הילרית, מטפלת אנרגטית רב תחומית, מנחת סדנאות "צורות להגשמה", התפתחות והגשמה בחיים ובעסקwww.gilatsegal.co.il )

לאיגרת השבועית של 2014 . 1 . 16