הצטרפו לאיגרת השבועית

הצלחה היא לא מה שאחרים אומרים עליך, אלא היא היכולת שלך להתמיד ביצירה מתוך אמונה בצדקת הדרך.


טיטוס ווליבר ('אבודים') ל'תמרות עשן' האמריקנית

כוכב "אבודים" טיטוס ווליבר לוהק לצילומי הפיילוט של הגרסה האמריקנית ל"תמרות עשן" ויגלם את תפקידו של אמיר אוריין. הגרסה החדשה תעתיק את סיפור המסגרת מהקיבוץ לאלסקה - טלוויזיה, תרבות ובידור ynet

(גיא דוידי)

-------------- -------------- --------------

וינסטון סמית: שנה ברוכה וחייל נשבר

א. שנה ברוכת גשם באה עלינו, ברוך השם. מדוע? מה הסיבה האלוקית לכך שיש לנו שנה ברוכת גשם? אכן, לא ראוי להרהר אחר סיבותיו של הקדוש ברוך הוא, כי נסתרות דרכי האל. אבל בכל פעם שפורצת אצלנו צרה או אסון, מיד תולים את הסיבה לכך בזעם האל. תאונת רכבת קטלנית? רבנים קדושים טוענים שסיבת התאונה היא בחילונים שלא שומרים שבת ובעוונותיהם באים עלינו אסונות. אבל כאן הרי אין זעם אל, אלא ברכת האל. על כן הנה התשובה האחראית: אלוקים ברך אותנו בשנה ברוכת גשם בגלל מחאת האוהלים בקיץ. עכשיו תתמודדו עם זה.

ב. "החייל אשל, פרח טייס, נמצא משוטט באילת לאחר שנעדר יממה ולא שב לבסיסו".

חייל, מצטערים אבל אנחנו כבר לא יכולים להשתמש בך ועל כן אתה מודח. לא עוד מתאים להיות טייס בחיל האוויר, להיות שיא המצוינות, המעלה האנושית הגבוהה ביותר שאדם יכול לשאוף אליה: להיות אדם עליון. אתה חייל שבור וכבר אי אפשר לתקן אותך. הוכחת אין בך הכישורים הדרושים לשליטה בגוף ובנפש, לשליטה באוויר, בים וביבשה, מבלי להישבר, מבלי לחשוב, מבלי להרגיש, מבלי להטיל ספק. לתקוף מטרות אויב, להוריד פצצה של חמש מאות קילו על בית מאוכלס בנשים ובילדים. תהיה ש"ג. לש"ג מותר להישבר.

(וינסטון סמית)
-------------- -------------- --------------

שילה: שרבוטים בעוד יום של פורענות

"אני לא רוצה להיות בחברה של מטורפים" העירה אליס. "אבל, אין לך ברירה", אמר החתול: " כולנו מטורפים כאן. גם אני מטורף. גם את מטורפת." "איך אתה יודע שאני מטורפת?" שאלה אליס. "את חייבת להיות," אמר החתול, "אחרת לא היית מגיעה לכאן".

 

יומני היקר,

תיק תק. איך אני שונאת את כולם. ערבים. מוסלמים. אנטישמים. שמאלנים. נוצרים. בוגדים. תיק תק. תיק תק. פחד. מלחמה. יום הזיכרון. יום השואה. הגיבורים. הנופלים שבדרך. ארץ ישראל לעם ישראל. אהבה. רוחניות. לא נשכח ולא נסלח. תיק תק. האויבים צרים עלינו. אנטישמים. היטלרים. השואה. אושוויץ. העם היהודי. הגלות. השכול. היתומים הרכים. האימא השכולה. המוות והגבורה. תיק תק. צבא העם. האזרחים צריכים לדעת. קצינים במדים. קצינים לעתיד. תוכניות מגירה. קצינים בדימוס. כולנו חיילים. הגבורה. העוז. האויב הצמא לדם. עם אויבים לא מדברים. אנטישמים כולם. תיק תק. אוי, איך אני שונאת את כולם. פחד. פוסט ציונים. אנטי ציונים. אנטי ישראלים. אנטי פטריוטים. אנטי ערכים. אני שונאת את כולם. אנטישמיות חדשה. הקיום של המדינה. מדינת ישראל. עם ישראל. העם היהודי. מלחמה שנכפתה עלינו. המאורעות. הפוגרומים. הקוזקים. האויב שבפנים. גייס חמישי. האויב שבתוכנו שמכרסם באחדותנו. תיק תק. שמאלנים ארורים שכורתים ברית עם הימין הפשיסטי הערבי. אנחנו לא בחרנו במלחמה. ושום מילה על ארגוני הטרור. ושום מילה על הקרן החדשה. אנטישמים משמאלנו ומאחורינו. אלה שבעדנו ואלה שנגדנו. הנאצים נגדנו. היטלר נגדנו. היודו-אנטישמים נגדנו. פחד. אני שונאת את כולם. תיק תק. תיק תק. ברית אבות.ארץ אבות. למען אבות אבותינו. מה נשאר אם לא נאמנות למשפחה. נאמנות לעם. נאמנות לארץ. נאמנות זה כוח. כוחנו באחדותנו. הימין הישראלי. הימין האמריקאי. הימין האוונגליסטי. הימין הנאור. נוער הגבעות. יפי הבלורית והתואר. יפה נפש זה רפש. עוכרי ישראל. בוגדים אנטי ישראלים. אין לנו ארץ אחרת. מחנה ריכוז. הבאים עלינו להשמידנו. לא נשכח ולא נסלח. לעולם לא עוד. תיק תק. ראש הממשלה בנאומו. השר קפץ את אגרופו. השרה העירה. הקצין קפץ לדום. תיק תק. מתלחשים. מתכוונים. מתכוננים. פחד. המטרה ברורה. הלקח בהישג יד. העולם תמיד נגדנו. הטיסות. המנועים. הדגלים. התכונה. המסדר יעבור לדום. גל האנטישמיות. היודנראט. שר ההגנה. שר הביטחון. היועץ. הגנרל האמריקאי. האיש עם הכיפה. יד נעלמה. קריצה. לחש. רמיזה. הבנה. תיק תק. התינוקות. האבות. פחד. לעולם ועד. ברוך השם. בעזרת השם. אללה אכבר. אלוהים שומע ויודע. אלוהינו שבשמיים ובארץ. תיק תק. בכי. ירי. מבזק. פציעות. גופות. הפגזות. אזעקה. ריצה. זיעה. פחד. פחד. איך שאני שונאת את כולם. אנטישמים. תיק תק. תיק תק.

דרררררר.. שיט.. השעון המעורר מורה שכבר 7. שוב פעם אני צריכה לקום לעבודה. שיט.

ומתי כבר נתקוף את אירן?

(שילה)


------------- -------------- --------------

שוטף פלוס

עם איתי יטוב (בוגר תיאטרון החדר)

בלוג סטירי בוידיאו, מתעדכן אחת לשבוע (כאן)

-------------- -------------- --------------

הטלוויזיה החברתית

סרטונים ומבזקים   

(אהוד שם טוב, 052.5433100)

-------------- -------------- --------------

הירקון 70

מהדורת חדשות שבועית

(הירקון 70)

-------------- -------------- --------------

גרפיטי

האמונה בכוחו הבלתי מוגבל של הגורל

היא צורת העבדות הגדולה ביותר.

(אפיקורוס)

--------------
האדם המודרני אומר שיש לו אמת והיא מחייבת אותו.

האדם הפוסט מודרני אומר שיש לו דעה

והיא לא מחייבת אף אחד, גם לא אותו עצמו.

(א.)

--------------

"ברצוני לאמץ את כולכם אל לבי ולומר לכם

כי הדבר אשר הכתיב את בואי למקום זה,

הוא הרגש הטהור והאציל של בן גזע נבחר,

אל בני גזע נבחר".

(היטלר במחזה "היטלר")

--------------

"ניתן לך הזדמנות להתבטא, דוקטור.

אתה יכול להיות שקט. פשוט לא הייתי רוצה

להוריד את ה...מחסום, מהפה שלך,

כך קוראים לזה, לא?"

(פאולינה במחזה "העלמה והמוות")

--------------

קטן זה יפה.

אינטימי זה נכון.

(אינטימיזציה של האירוע האמנותי)

לאיגרת השבועית של 2012 . 3 . 8